Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Αποκριες

  Καλησπέρα σας είχαμε καιρό να τα πούμε, να είμαι και πάλι κοντά σας για να σας γλυκανω και να σας ανοίξω την όρεξη.  Χτες ήρθε η κόρη μου με την αδελφή μου και την ανιψιά μου απο τον Πειραιά, είχαν καιρό να έρθουν και ειπα να τους φτιάξω καλό φαι και γλυκό, τους έφτιαξα μουσακά και κέικ πορτοκαλιού, να τους περιποιηθω να περάσουμε καλά τις απόκριες  ε.....μετά αρχίζει η νηστεία όχι βέβαια οτι θα νηστεψουμε  αλλα θα το προσπαθησουμε οσο μπορουμε.    

                                                            
Προσθήκη λεζάντας





              
                  Ωραια δεν ειναι? φαγαμε καλα σημερα.να ειμαστε καλα, και να περναμε καλα.
                                    ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ
                                                                                                              

2 σχόλια:

  1. Μαρίνα μου άνοιξες την όρεξη με το μουσακά (τον οποίο λατρεύω) και το κέικ πορτοκαλιού!!
    Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι και θα τα πούμε από κοντά, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη σαρακοστη κατερινα μου φιλια θα τα πουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή